رئیس اتاق اصناف مرکز همدان گفت: آن دسته از واحد‌های صنفی که حرمت ماه مبارک رمضان را نگاه ندارند تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهند شد.

محمد ارغوان با بیان اینکه همه اصناف بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید دارند گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

او گفت: به دلیل اینکه همدان گردشگرپذیر است در راستای اهمیت میهمان‌نوازی تدابیر لازم ضمن رعایت حرمت ماه رمضان در شهر اندیشیده شده است. 

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازار همدان گفت: با ساز و کار اندیشیده شده واحد‌هایی که مجاز به سرو غذا هستند تعیین و با نصب بنر مشخص شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف مرکز همدان گفت: با هر واحد صنفی که بدون مجوز و خارج از ضوابط تعریف شده به سرو غذا بپردازد، برخورد جدی می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

ارغوان با بیان اینکه دغدغه‌های مردم مومن و انقلابی دارالمجاهدین همدان برای ما بسیار مهم است گفت: از همشهریان و مردم روزه‌دار تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گزارش و شکایات خود را به اتاق اصناف مرکز استان همدان اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با واحد متخلف اقدامات لازم انجام شود.

او گفت: در صورت بی‌توجهی به قوانین پرده عدم رعایت ضوابط بر روی واحد‌های متخلف نصب و مسئولیت عدم اجرای قانون بر عهده متصدی واحد صنفی است.

رئیس اتاق اصناف مرکز همدان گفت: به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و اجرای قانون هیچ مماشاتی با افراد متخلف صورت نمی‌گیرد.

برچسب ها: پلمب ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار